Bir ketçap markası olarak 1986 yılında Türk tüketiciyle buluşan Calvé, 1987’den itibaren mayonez ve sosları, 1993’ten itibaren ise hardal ve salata sosları ile sofraların vazgeçilmezi haline geldi.
Türk tüketiciyi gurme soslarla buluşturan ilk marka olan Calvé, yıllık 14.2 bin ton gurme sos üretimini Türkiye’de gerçekleştiriyor. Bu alanda pazar lideri olan marka, lezzetseverlerin beğeni ve tercihleri doğrultusunda ürünler geliştirmeye ve tüketicinin beğenisini kazanmaya devam ediyor.
Calvé, sofralara lezzet katmanın yanı sıra insanları lezzetli sofralarda birbirine yaklaştırmayı da önemsiyor. Geniş ve inovatif ürün portföyüyle her gün yediğimiz yemeği zevkli ve eğlenceli kılmayı amaçlayan Calvé’ye göre her yemek aynı zamanda sevdiklerimizle bir araya gelmek ve iyi hissetmek için de bir fırsat.
Calvé ve Sürdürülebilirlik
Tamamen geri dönüştürülebilir olan Calvé gurme sos şişeleri, aynı zamanda yüzde 50’si geri dönüştürülmüş plastikten üretiliyor. Calvé, bu değişimle enerji tasarrufu sağlamanın ve karbon emisyonunu önemli ölçüde azaltmanın yanı sıra, son 4 yılda birincil plastik kullanımını 166 ton kadar düşürdü.
Unilever Türkiye Hakkında
İsmindeki “Türk” ifadesini Türkiye Cumhuriyeti Bakanlar Kurulu kararıyla almış olan Unilever Sanayi ve Ticaret Türk A.Ş. tamamına yakını Türk çalışanlarıyla Çorlu ve Konya’da bulunan 4 fabrikasında ürettiği ve ihraç ettiği ürünler aracılığıyla Türkiye’nin gıda, dondurma, güzellik ve sağlık, kişisel bakım ve ev bakım alanındaki ihtiyaçlarına dünya kalite standartlarındaki ürünleri ile yanıt veriyor. Aynı zamanda ülke sanayisine ve istihdamına önemli katkılar sağlıyor.
Unilever küresel ölçekte ise; 200’e yakın ülkede, 400’den fazla markayla her gün 3,4 milyar insana hizmet veren, Londra borsasına kayıtlı, Hollanda-İngiltere menşeli, yüzde 100 halka açık, yüzbinlerce insanın hisselerine sahip olduğu şeffaf bir şirket.